Ogólne warunki handlowe

Ebuy24.pl ApS
Langkær 2a
DK - 6100 Haderslev

Tel.: 221165748
E-mail: info@ebuy24.pl
Numer identyfikacyjny VAT: PL5263273821

§ 1 Zakres

1. Poniższe ogólne warunki handlowe (zwane dalej OWH) dotyczą umowy zawieranej między klientem jako konsumentem a Ebuy24.pl, Langkær 2a, DK - 6100 Haderslev, z wyłączeniem obowiązujących warunków, z wyjątkiem przypadków wyraźnie zmienionych w drodze pisemnej umowy między stronami. Wszystkie usługi kontraktowe są zgodne z tymi warunkami.

§ 2 Oferta; Umowa

Na ebuy24.pl możesz zamawiać tylko artykuły znajdujące się na naszej stronie internetowej.

Wszystkie podane ceny są w złotych polskich (PLN) z VAT.

Podane ceny są cenami bieżącymi.


(1) Ilustracje lub rysunki zawarte w naszych ofertach są jedynie przybliżone, o ile informacje w nich zawarte nie zostały wyraźnie określone przez nas jako wiążące.


(2) Klient może wybrać produkty z naszego asortymentu i umieścić je za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” w „koszyku”. Klient może wpisać swoje nazwisko i adres za pomocą przycisku „Do kasy” i kliknąć „Kup teraz”, aby wybrać metodę płatności.

(3) Klient musi zaznaczyć w lewym dolnym rogu przeglądarki, czy zgadza się z warunkami i polityką prywatności.


(4) Jeśli klient kliknie „kup teraz”, w ostatnim kroku może otworzyć okno płatności i zapłacić za artykuły.


(5) Potwierdzenie zamówienia jest automatycznie wysyłane na poprzednio zapisany adres e-mail.


§3 Warunki płatności

Możesz zapłacić następującymi metodami płatności: Karta Visa, Mastercard, pobranie pocztowe / za pobraniem, PayPal. 

W wypadku dokonywania płatności przy odbiorze, jedyną formą dostepną jest zapłata gotówką.

Specjalne zamówienie
Produkt jest robiony specjalnie dla Ciebie, zaraz po jego zamówieniu dlatego też wymagana 
jest wpłata zaliczki wysokości 50 % ceny produktu.
W wypadku anulowania zamówienia zaliczka nie jest zwracana. 
Dzieje się tak ponieważ produkt robiony jest specjalnie dla Ciebie i dlatego nie będzie możliwa jego dalsza sprzedaż.

§4 Dostawa


Dostawa odbywa się za pośrednictwem agencji spedycyjnej. Firma spedycyjna dostarcza meble pod dom lub ewentualnie w umówione wcześniej miejsce odbioru. Kurier wnosi meble do mieszkania i ta usługa jest wliczona w koszty dpstawy. Przed dostawą zostaniesz powiadomiony telefonicznie, aby ustalić dokładną datę dostawy z firmą spedycyjną.

§5 Jezyk umowy
Językiem umowy jest wyłącznie język polski..


§6 Obsługa klienta
Nasza obsługa klienta w przypadku pytań, reklamacji i skarg jest dostępna w dni powszednie od 09:00 do 16:00 oraz w piątki do 13:30

Telefon: +48221165748
E-mail: info@ebuy24.pl


§7 Reklamacje

W przypadku błędów, wad lub uszkodzeń towaru prosimy o kontakt z tel.: +48221165748 lub e-mail: info@ebuy24.pl Opisz usterkę(i) i zrób zdjęcia uszkodzenia oraz załącz je do maila. Po przejrzeniu zdjęć sprawdzimy, czy roszczenie jest uzasadnione, i poinformujemy Cię o kolejnych krokach.

 

Jeśli poszczególne elementy można wymienić, znajdziesz przegląd wszystkich elementów mebli wraz z odpowiednimi oznaczeniami na podstawie instrukcji montażu. Podaj nam nazwy części, które wymagają wymiany. Reklamację można również rozwiązać za pomocą pełnej wymiany towaru lub rabatu, w zależności od sytuacji..
 

Zwroty

·         Prosimy, aby zwroty były wysyłany jak najszybciej, ale nie póżniej niż 14 dni od momentu w którym dostaliśmy zgłoszenie o chęci zrezygnowania z umowy zakupu. Prosimy aby mieć na uwadze, że wszelkie koszty związane ze zwrotem pokrywa kupujący.

·         W związku ze zwrotem towaru kupujący ponosi wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody, które nastąpiły w związku z obchodzeniem się z towarem w inny sposób niż to konieczne do określenia charakteru, właściwości i sposobu działania towaru.

·         Jeśli kupiony przedmiot został wypróbowany w inny sposób niż określono w punkcie powyżej, towar zostaje określony jako używany co oznacza, żę po anulowaniu kupujący może nie otrzymać żadnej rekompensaty pinięznej bądź tylko część co jest zależne od wartości całkowitej towaru.

·         W związku z powyższym odradzamy używania/montowania towaru w sposób, który pozostawia ślady użytkowania w postaci dziur po gwożdziach, śrbuach, wkrętach, montażu okuć itp.

·         Kupujący jest odpowidzialny za stan towaru od chwili otrzymania go.

·         Przy zakupie mebli całe opakowanie oraz wszelkie etykiety i naklejki są uznawane za wartość towaru. Dltego też towar musi być zwrócony w orginalnym opakowaniu wraz z etykietami i naklejkami tak aby nie uszkodzić towaru oraz nie obniżyć jego wartości.

·         Jeśli kupujący wybierze  zwrot towaru poprzez naszego kuriera, prosimy o kontakt z nami w celu umówienia odbioru towaru oraz ceny odbioru odpowiadającej wysokści ceny dostawy. Cena dostawy/zwrotu zależna jest od wagi mebla.

Towar należy zwrócić pod adres

 Rhenus Delivery Services SP. Z.o.o.

Ul. Niciarniana 54, Pannatoni Europe, bud. C

92-630 ŁÓDŹ

 

·         Jeśli kupujący rezygnuje z zakupu otrzyma zwrot pieniędzy poprzez przelew bankowy, który nastąpi po otrzymaniu przez nas towaru, nie dłużej niż 14 dni od jego zarejestrowania na naszym magazynie. Prosimy pamiętać o podaniu nam danych do przelewu przy składaniu rezygnacji.

·         W przypadku utraty wartości towaru, za która ponisisz odpowiedzialność, kwota ta będzie odliczona.

·         Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy, do czasu otrzymania przez nas towarów. Pieniądze mogą być zwrócone w krótszym czasie jeśli otrzymamy dokumentacje podtwierdzającą wysłanie towaru.

·         Uwaga! Nie akceptujemy paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 

Specjalne zamówienie
Produkt jest robiony specjalnie dla Ciebie, zaraz po jego zamówieniu dlatego też wymagana 
jest wpłata zaliczki wysokości 50 % ceny produktu.
W wypadku anulowania zamówienia zaliczka nie jest zwracana. 
Dzieje się tak ponieważ produkt robiony jest specjalnie dla Ciebie i dlatego nie będzie możliwa jego dalsza sprzedaż.

§8 Obowiązujące prawo

Wszelkie stosunki prawne między stronami podlegają prawu polskiemu..

§9 Prywatność

Polityka prywatności

- Aby zawrzeć umowę sprzedaży ze spółką www.ebuy24.pl, musisz zarejestrować się przy użyciu następujących informacji:

o Imię i nazwisko

o Adres

o numer telefonu

o adres e-mail


-  Rejestrujemy i przekazujemy te informacje w celu dostarczenia zakupionych produktów.

- Dane osobowe są rejestrowane na ebuy24.pl i archiwizowane przez maksymalnie 5 lat.

- Jako osoba zarejestrowana, zawsze masz możliwość protestu przeciwko rejestracji.

- Inspektorem ochrony danych w ebuy24.pl jest ebuy24.pl.

- Dane osobowe nie będą szyfrowane w celu przechowywania i przesyłania.

- Współpracujemy z kilkoma firmami, które również przechowują i wykorzystują dane. Wykorzystanie jest jednak wyłącznie dla nas, a nie do własnych celów.

- Współpracujemy wyłącznie z partnerami z UE lub z innymi krajami, którzy mogą chronić dane osobowe.

- Masz prawo w dowolnym momencie wiedzieć, jakie informacje o Tobie zarejestrowaliśmy. W przypadku wykrycia błędów lub nieścisłości możesz poprosić o ich poprawienie. W niektórych przypadkach mamy obowiązek całkowitego usunięcia danych. Może to np. jeśli Twoje dane nie mogą być dla nas w żaden sposób istotne. Możesz się z nami skontaktować na adres e-mail info@ebuy24.pl. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poniższe zasady anulowania są skierowane wyłącznie do konsumentów w rozumieniu § 13 Kodeksu cywilnego (BGB). Zgodnie z tym konsumentem jest każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celu, którego nie można przypisać ani jej działalności handlowej, ani niezależnej działalności zawodowej:

 

Anulowanie

Prawo do odstąpienia

Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.

 

Okres anulowania wynosi czternaście dni od dnia, w którym ty lub osoba trzecia wskazana przez ciebie, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie towarów. W przypadku dostaw częściowych okres anulowania obowiązuje od dnia, w którym ty lub osoba trzecia wskazana przez ciebie, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniego towaru.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas powiadomić (ebuy24.pl, Langkær 2a - DK 6100 Haderslev, tel. +48221165748, e-mail: info@ebuy24.pl) za pomocą wyraźnego oświadczenia (np. E-mailem) w sprawie decyzji o zawarciu umowy odwołać, poinformować. Możesz użyć załączonego formularza odstąpienia od umowy, który nie jest wymagany.

 

Aby zachować okres odstąpienia, wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem okresu odstąpienia.


Konsekwencje anulowania

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody dostawy niż najkorzystniejsza standardowa oferowana przez nas dostawa) zostaną spłacone niezwłocznie, a najpóźniej w terminie czternastu dni od daty, w której otrzymaliśmy powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Do tej spłaty korzystamy z tych samych sposobów płatności, których użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej z tobą; W żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony opłatami za spłatę.

 

Odbieramy towar. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Koszt szacowany jest na maksymalnie około 350 PLN. Musisz zapłacić tylko za utratę wartości towarów, jeśli utrata wartości wynika z postępowania, które nie jest konieczne do zbadania charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Formularz odstąpienia

Jeśli chcesz odwołać umowę, wypełnij ten formularz i odeślij go:


DO

Ebuy24.pl

Langkær 2a

DK - 6100 Haderslev
info@ebuy24.pl


Ja/my niniejszym odwołujemy tę ____________________ ____________


umowę zawartą przeze mnie/nas na zakup następujących towarów___________________________________


Numer zamówienia________________________________________________________


Zamówione dnia_____________________/otrzymane dnia ___________________________


Imię i nazwisko klienta_________________________________________


Podpis klienta_________________________________________________



Podpis

__________________________________________________________________


Koniec warunków odstąpienia